O nás

Značka OLA vznikla v roku 2008, keď zakladateľka spoločnosti Oľga pripravovala u bývalého zamestnávateľa výstavu na CONECO a hľadala jednoduchú, ale štýlovú sklenenú misu na cukrovinky. Doplnok podľa svojich predstáv nenašla a tak sa rozhodla vziať situáciu do vlastných rúk.

Spolu s manželom sa rozhodla založiť predajňu bytových doplnkov s takým sortimentom, aby problém zohnať niečo krásne, elegantné a moderné už v meste kde žili, ľudia nemali. A zároveň si splnila svoj sen o vlastnom podnikaní. A prečo OLA? Bol to hneď prvý názov, ktorý Oľge zišiel na um, keďže ju už od detstva všetci kamaráti volali Ola. Tak vznikla OLA – Vaša fantázia.

Míľniky značky OLA 

História značky začala v roku 2008 v obchodnom dome PRIOR na rozlohe 50 m2, kde  nosným produktom bola dekoračná keramika značky ASA, BROSTE a sklo LEONARDO. Tieto priestory ale nesplnili očakávania a preto sa OLA presunula o rok neskôr do inej predajne s rozlohou  70m2, kde bolo viac priestoru na rozšírenie sortimentu.

Dizajn bez názvu

„Spokojný zákazník, ktorý odchádzal z predajne šťastný, pretože si kúpil v OLA doplnky, ktorými potešil seba alebo svojich priateľov sa stali pre Oľgu a jej tím tou najväčšou odmenou a radosťou.“

Dizajn bez názvu (1)

Zákazník ukazoval značke ten správny smer a OLA mu vo svojich obchodných priestoroch chcela ponúknuť stále viac. Preto svoj sortiment rozširovala o ďalšie produkty úžitkového skla a úžitkovej keramiky. Začala predávať značky ako Maxwell Williams - moderný elegantný porcelán na stolovanie, alebo SILIT - hrnce najvyššej kvality a mnoho ďalších značiek.

Zákazník, ale aj samotná značka OLA si však žiadali viac. V roku 2011 prišlo ďalšie rozšírenie obchodných priestorov na rozlohu  150m2 a aj zmena názvu na OLA - Pekné bývanie, pretože ponuku rozšírila o bytový textil ako prehozy, dekoračné obliečky na vankúše, posteľné prádlo, hotové závesy a hotové záclony. Do už tak bohatej ponuky pribudol sortiment značky Eurofirany, ktorú OLA ponúka dodnes.

V roku 2011 značka získala aj veľkú posilu, keď do rodinnej firmy vstúpil syn Libor s bohatými obchodnými skúsenosťami, vybudoval rozsiahlu databázu odberateľov na Slovensku a zastúpenie rozšíril aj do Českej republiky.

Dizajn bez názvu (2)

roku 2017 OLA opäť zmenila obchodné priestory, keďže v meste vyrástlo obchodné centrum, ktoré zákazníka viac-menej vyhnalo z obchodnej, pred tým pomerne rušnej ulice.  A tak sa OLA, už niekoľko rokov známa ako predajňa luxusných bytových doplnkov, presťahovala do nových priestorov neďaleko nákupného centra. V týchto nových priestoroch rozšírila svoju činnosť o šitie záclon a závesov na mieru.

Dizajn bez názvu (3)

roku 2020 pandémia maloobchodnú predajňu a tým aj veľkoobchod, ktorý dodával tovar do iných maloobchodných predajní zabrzdila. Opatrenia, kvôli ktorým musela byť predajňa zatvorená, donútili tím OLA premýšľať o tom ako dostať tovar k zákazníkovi.

Tou správnou cestou sa nakoniec ukázalo posilnenie predaja širokého sortimentu bytových doplnkov cez e-shop. Aby sa tento cieľ podarilo splniť spoločnosť si zaobstarala moderné skladové priestory o rozlohe 300m2.

Dizajn bez názvu (4)

Cieľovou skupinou OLA sú všetci, ktorí chcú mať krásu na dosah ruky, ako znie aj súčasný claim spoločnosti. Internetový obchod ponúka  zákazníkom jednoduchý a cenovo dostupný spôsob ako na pár klikov zariadiť svoj byt hotovými závesmi alebo záclonami. Do spálne si môžu vybrať prehozy na postele a posteľné prádlo. Do kúpeľne uteráky alebo osušky. Do kuchyne a obývačky obrusy, deky, dekoračné obliečky na vankúše, lampy, vázy, svietniky alebo vonné sviečky na spríjemnenie atmosféry.

Cieľ OLA je aj po rokoch veľkých zmien stále rovnaký ako bol pri založení značky v roku 2008. Šťastný zákazník, ktorý poteší seba alebo svojich blízkych krásnymi, elegantnými a modernými doplnkami do bytu.