Vrátenie a reklamácia

Nesplnil dodaný produkt vaše predstavy? Nezúfajte, aj to sa môže stať. Do 31 dní nám ho môžete bezplatne vrátiť a my vám pošleme peniaze späť. Podrobné informácie nájdete v našom reklamačnom poriadku.

Postup pri vrátení a reklamácii

  • vyplňte nesledujúci elektonický reklamačný formulár. Je to jednoduché, rýchle a vďaka službe Retino budete mať proces vrátenia, výmeny či reklamácie pod kontrolou od začiatku až do konca.
  • starostlivo zabaľte vracaný produkt tak ako bol zabalený, keď vám prišiel od nás a do balíčka prosím priložte aj papierovú objednávku, ktorá vám bola doručená spolu s tovarom aby sme vás vedeli rýchlo identifikovať
  • v prípade, že ste si v elektronickom reklamačnom formulári ako spôsob spätnej dopravy vybrali podanie cez výdajné miesto Packeta, tak vám v potvrdzujúcom maile príde ID kód na odoslanie zásielky, ktorý len nadiktujete pri jej podaji na vami vybranom výdajnom mieste pri odovzdávaní balíčka
  • ak ste si vybrali, že si spätnú dopravu zabezpečíte sami, tak nám prosím riadne označený a zabalený balíček pošlite na nasledovnú adresu: OLA LC s.r.o., Ulica Maloveská 5724, 984 01 Lučenec
  • VRÁTENÝ TOVAR PROSÍM NEPOSIELAJTE NA DOBIERKU!
  • o tom čo sa deje s vašou vrátenou, alebo reklamovanou zásielkou a v akom je štádiu vybavovania sa dozviete prostredníctvom automatických správ, ktoré vám budú v priebehu celého spracovávania vášho prípadu priebežne chodiť na váš email
     
     

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie