Vrátenie a reklamácia

Nesplnil dodaný produkt vaše predstavy? Nezúfajte, aj to sa môže stať. Do 31 dní nám ho môžete bezplatne vrátiť a my vám pošleme peniaze späť. Podrobné informácie nájdete v našom reklamačnom poriadku.

Postup pri vrátení a reklamácii

  • spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa
  • vyplňte nesledujúci elektonický reklamačný formulár. Je to jednoduché, rýchle a vďaka službe Retino budete mať proces vrátenia, výmeny či reklamácie pod kontrolou od začiatku až do konca.
  • starostlivo zabaľte vracaný produkt tak ako bol zabalený, keď vám prišiel od nás a do balíčka prosím priložte aj papierovú objednávku, ktorá vám bola doručená spolu s tovarom aby sme vás vedeli rýchlo identifikovať
  • v prípade, že ste si v elektronickom reklamačnom formulári ako spôsob spätnej dopravy vybrali podanie cez výdajné miesto Packeta, tak vám v potvrdzujúcom maile príde ID kód na odoslanie zásielky, ktorý len nadiktujete pri jej podaji na vami vybranom výdajnom mieste pri odovzdávaní balíčka
  • ak ste si vybrali, že si spätnú dopravu zabezpečíte sami, tak nám prosím riadne označený a zabalený balíček pošlite na nasledovnú adresu: OLA LC s.r.o., Ulica Maloveská 5724, 984 01 Lučenec
  • VRÁTENÝ TOVAR PROSÍM NEPOSIELAJTE NA DOBIERKU!
  • o tom čo sa deje s vašou vrátenou, alebo reklamovanou zásielkou a v akom je štádiu vybavovania sa dozviete prostredníctvom automatických správ, ktoré vám budú v priebehu celého spracovávania vášho prípadu priebežne chodiť na váš email